יין בוטיק

יין בוטיק

למה כדאי לבחור יין בוטיק

יש מדענים שאומרים שהרגל של לשתות כוס יין אחת ביום יכול לתרום לאריכות החיים. אנו מסכימים עם המדענים האלה לחלוטין, אבל אולי לא מהסיבות שהם חושבים. יין הוא המשקה האולטימטיבי שיכול להתאים את עצמו לכל אירוע ואווירה, והוא גם טעים ונעים לחך. בשנים האחרונות יותר ויותר יקבים קטנים צצו ברחבי הארץ כדי לספק לקהל הרחב חוויית יין בוטיק אקסקלוסיבית וייחודית. 

אז מהו בעצם יין בוטיק, מדוע כדאי לכם לבחור לשתות אותו ואיפה ישנה מכירת יינות בוטיק? תמזגו לכם כוס יין והמשיכו לקרוא את המאמר הבא!

מה זה יין בוטיק?

יין בוטיק הוא יין שמיוצר ביקבים קטנים באופן עצמאי ולא בייצור המוני. לרוב הוא יהיה איכותי יותר, מאחר וכמות קטנה יותר מיוצרת ולכן מושקעים בו חומרי גלם ברמה גבוהה מאוד. יין זה נחשב גם ליוקרתי ביותר מאחר ומייצרים אותו מומחי יין שלא מתפשרים על הטעם. 

ניתן למצוא יינות בוטיק מכל הסוגים- יינות אדומים, לבנים, רוזה ומבעבעים. מאחר ויש סוגים רבים, כל אחד יכול למצוא את יין הבוטיק שהכי יתאים לטעמו האישי.

מדוע כדאי לטעום ולקנות יין בוטיק?

קודם כל, ליין בוטיק בדרך כלל יש טעם עשיר, מיוחד ומעניין יותר מיינות מדף רגילים. בכל לגימה ניתן להרגיש את המאמץ והאהבה שהשקיעו בתהליך הייצור, וזאת חוויה שקשה לשחזר עם יינות אחרים.

סיבה נוספת, היא חווית אירוח. אם אתם מארחים בביתכם ואתם רוצים להרשים את הנוכחים, כדאי לבחור ביין שלא רק יהיה טעים אלא גם יהיה מיוחד. מהסיבה הזו יינות בוטיק יהיו בחירה מצויינת, מאחר והם לא יינות שרואים על כל שולחן. אם תצליחו ליצור רושם על החך של האורחים, הם יזכרו את החוויה הזאת לטובה.

סיבה נוספת מדוע כדאי לבחור ביין בוטיק הוא שכשאתם בוחרים יין בוטיק ישראלי אתם למעשה תומכים בעסקים ישראליים וכך אתם מעודדים את תרבות היין בארץ. חשוב מאוד לשמר את היצירתיות והחדשנות בתחום היין בארץ, מאחר וזה טוב לא רק לנו כאנשים ששותים ונהנים ממנו, אלא גם לאורחים מחו"ל שמגיעים ומתרשמים מכך שישראל היא מעצמת יין בינלאומית.

לקנות יין בוטיק אצל Wineli

רוצים לרכוש בוטיק יין אונליין ולמצוא את האחד שיתאים לכם ביותר? אצלנו ב-Wineli שמנו לעצמנו למטרה להצליח להתאים יינות בצורה הטובה ביותר למעוניינים בכך. תוכלו למצוא אצלנו שאלון התאמה שדרכו תקבלו הצעות ליינות בוטיק נהדרים שאתם בטוח תאהבו. האלגוריתם שלנו מחבר בין תעודת הזהות הייחודית של היין לבין טעמכם האישי. בחנות היינות שלנו ניתן למצוא יינות ממגוון יקבים בארץ, גדולים וקטנים כאחד, כולם במשלוח ישר עד לפתח ביתכם.

מוזמנים להתנסות בשאלון ההתאמה ולהציץ ביינות השונים שאנו מציעים בחנות שלנו!